Pagina's

woensdag 13 oktober 2010

Dinsdag 12 oktober Anaheim 22u00 (NL 7u00)

Goedemorgen allemaal,

Ik leef nog op dinsdag 12 oktober, bij jullie is het inmiddels 13 oktober.
Even een kort berichtje want ik ben moe. Het verslag van de dag naar de University of South California is te lezen op het duoblog dat ik samen met Marcel schrijf.Ik zie trouwens dat de datum dat bij het blog komt te staan de Nederlandse tijd is. Heb mijn laptop niet aangepast aan de LA time.
Ik had lekker geslapen. 's nachts rond 1 uur wel even wakker geworden, maar toch weer in slaap gevallen. Zit toch al goed in het ritme van LA.
Het ontbijt hier is echt niet veel bijzonders. Scrambled eggs zijn wel lekker, de pancakes die je zelf kunt bakken ook. Maar verder geen beleg, alleen pap en yoghurt. En cornflakes en donuts natuurlijk. Het plastic bestek vind ik echt wel minder, maar dat is hier overal. Zelfs op het congres, alles plastic.
Bedankt voor de reacties op het blog van gisteren.
@Frank: er was hier werk genoeg voor je ;)

De buurtjes slapen al, ik kruip er ook onder, want morgen gaat het echt beginnen!
Welterusten!



3 opmerkingen:

  1. Tobias Pustjens13/10/10

    Môguh mam.

    Zo te zien gaat alles goed dus, goed om te horen (lezen).
    Hier gaat ook alles goed, behalve dat we nu eens zelf moeten plannen wat we eten de volgende dag :P.
    Ik heb vandaag m'n TTT gehaald, waarschijnlijk heb je er niet meer aangedacht maar dat maakt niks uit.
    Ik heb de vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen binnen, alleen ik moet nog veel doen aan gevaarherkenning volgens de examinator. Achjeh.
    Veel plezier op je congressen. Morgen heb ik bijn eerste echte SPC (Simulatie Patiënt Core) en voor de rest heb ik niks meer te melden.
    Ohja, waar vind ik de inlogcode van de router of het WEP adres oid? Volgens mij staat het niet in de ziggo-map.

    Groete oet Mestreech,
    Tobias

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouter14/10/10

    Ook groetjes uit Eindhoven. Niet te lange berichten, dat leest lekker makkelijk.
    Ik hou je blog bij. ;-)
    Afgelopen dinsdag hebben we aan Urban Golf gedaan. Idee: alternatief golf op alternatieve locaties met alternatieve middelen. Zo hebben we op de Markt een skippybal moeten slaan met drie aan elkaar getapete kratjes. Heel erg leuk!
    Da's nog niet alles. Morgen is er bij ons de Middeleeuwenborrel, dus het Internaat is helemaal omgetoverd in een kasteel!

    Veel plezier in de States!
    Groetjes,
    Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi globetrotster ;-),

    ten eerste geniet van het weer, want het is hier 15 graden kouder. :-(

    Gisteren lekker met ma gekletst (zie mail), ook wel eens fijn zonder pa of t.a. in de buurt :-)

    Gisteren gebeld door een "headhunter" voor een baan! Hij ging me introduceren bij een bedrijf, altijd leuk natuurlijk, ik wacht het wel af. Ben 't (nog) niet beu bij Skalar maar als er iets aan komt waaien zeg ik niet bij voorbaat nee.

    Heel veel plezier daar en mail/blog away zou ik zeggen. Groetjes uit Lepelstraat.

    PS kan 't familie weekend volgende keer niet daar op kosten van.... :p

    BeantwoordenVerwijderen