Pagina's

vrijdag 24 september 2010

America here I come!

Beste familie, vrienden en collega's,

Twee weken geleden kon ik niet bedenken dat ik op maandag 11 oktober naar Los Angeles zou vliegen. Nog steeds ongeloof. Samen met mijn collega Marcel ga ik naar de Educause in Anaheim. Educause is dé conferentie op het gebied van ICT en onderwijs. Natuurlijk ga ik hierover bloggen! Over het congres volgen de berichten via het duoblog ICTO op het ZuydPLEIN
Maar als we er dan toch zijn :) ..... dan plakken we er ook een weekje vakantie aan vast. Samen met Marcel en zijn vrouw Susan ga ik daar in de buurt nog wat rondtoeren. Natuurlijk wil ik dit met jullie delen, daarom zal ik een virtueel dagboek bijhouden!


Onze reis is inmiddels geboekt. We vliegen per KLM (KL061) op 11 oktober om 10u40 naar Los Angeles waar we dan om 12u40 zullen landen (daar hebben dan wel zo'n 11 uur ingezeten ;)). We zullen de eerste week Desert Palms Hotel (jaja naast Disneyland!) verblijven.
We hebben 2 volgepande weken. Het zal vast overweldigend worden.
Ik duik in dit grote avontuur en hoop niet te verzuipen! :D

8 opmerkingen:

  1. reactieformulier aangepast, nu kan iedereen (ook zonder een of ander account)een berichtje plaatsen. Ik verwacht er natuurlijk wel een hele boel! :)
    groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik dan maar de eerste zijn?
    Wat een avontuur ga je tegemoet!
    Lekker 13 dagen naar de US en dan ook nog naar zo'n toonaangevende congres...:P
    Ik zal met grote belangstelling je blog volgen!
    Groetjes,
    Jos M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/10/10

    Judith, we wensen je een fijne reis en we zien je wel op "de Walk off Fame" in Los Angeles.
    Hou in Las Vegas de hand op de knip je kunt beter een Staatslot kopen.
    Groetjes
    John en Jose Nelissen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12/10/10

    hallo Judith,

    Hopelijk niet veel last van het tijdsverschil. Geniet er maar lekker van.

    erik en lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem18/10/10

    Hoi Jujuutje.
    We hadden in las Vegas dezelfde ervaringen, een grote kermis, maar je moet het gezien hebben. De kleinkinderen vonden het M en M gebouw prachtig, Ben je niet in het Coca Cola Museum geweest, altijd goed voor je algemene ontwikkeling. In Josuha Tree park hebben wij al een een paar dagen gekampeerd met onze kleinkinderen in 2003.
    Groetjes
    John en Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem18/10/10

    Hoi Judith.

    Eindelijk even tijd om naar je blog te kijken.
    Wat een avontuur! Maak maar veel foto's!!!
    En geniet ervan!

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem23/10/10

    Jujuutje.
    Een goede terugreis en welkom weer in Mestreech.Het was een leuke verslaggeving, vooral dat veel dingen ons bekend overkwamen.
    John en Jose Nelissen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem23/10/10

    Hoi Judith,
    Dankzij je levendige verslag hebben we een aardige indruk van jouw reis. Wat hebben jullie veel gezien/gedaan in korte tijd! Welkom weer terug in Nederland. Een gezellig weekend met jarige Loes gewenst!
    groetjes, Marty

    BeantwoordenVerwijderen